Onze school

Wij zorgen ervoor dat uw kind straks met weid gespreide vleugels de wereld in kan vliegen

Keuken

Op onze school leert uw kind ook om te koken. Daarom hebben wij in onze school ook een grote keuken staan, waar wij kooklessen geven. Voorbeelden van dit soort kooklessen zijn: appelflappen maken, aardappels koken, en groenten bereiden. Er is hierbij dan ook altijd extra begeleiding bij, zodat alles veilig loopt. Ook staat er in de keuken een vaatwasser en droger, zodat de leerlingen kunnen leren hoe je een wasje moet draaien.

Theater

Wij hebben in onze school ook een theater zitten. Hier kunnen de leerlingen zingen, dansen en toneelspelen. Ze zijn hier creatief mee bezig en ook leren ze hier gevoel te uiten. Ook is er eens per jaar een grote voorstelling, waarbij alle groepen meedoen en ook alle ouders mogen komen kijken.

Creativiteit

Op onze school staat creativiteit centraal. Daarom hebben wij ook in onze lokalen daar aandacht aan besteed. Er zijn kwasten, verfpotten, tekenspullen en schildersezels aanwezig om zo veel mogelijk creatieve gedachten te triggeren bij de leerlingen.